- Adaptarea planului de conturi / implementarea unui soft de contabilitate, în funcție de cerințele și nevoile clientului;
- Înregistrarea cronologică a documentelor financiar-contabile în conformitate cu legislația în vigoare;
- Întocmirea jurnalului de cumpărări, respectiv a jurnalului de vânzări;
- Întocmirea registrului de mijloace fixe;
- Întocmirea situației cheltuielilor în avans, respectiv veniturilor în avans;
- Reconcilierea și înregistrarea operațiunilor aferente stocurilor;
- Evidența jurnalelor de bancă, respectiv a registrului de casă;
- Întocmirea registrului jurnal și a registului carte mare;
- Întocmirea balanței de verificare sintetică și analitică;
- Întocmirea raportărilor și a declarațiilor fiscale – TVA, impozit pe microîntreprindere, impozit pe profit, impozit specific, taxe și impozite aferente salariilor, AMEF, alte declarații solicitate de către Autorități în conformitate cu legislația în vigoare;
- Întocmirea ordinelor de plată și transmiterea către client, precum și îndrumarea efectuării viramentelor către bugetul de stat;
- Întocmirea raportărilor/situațiilor financiare interimare, semestriale și anuale;
- Obținerea certificatului de atestare fiscală;
- Asistență în fața organelor de control;