• Întocmirea contractelor individuale de muncă în confirmatate cu dispozițiile legale în vigoare;
  • Întocmirea actelor adiționale aferente modificărilor ce survin contractelor de muncă;
  • Întocmirea dosarului de personal pentru fiecare angajat;
  • Asistență în pregătirea contractelor colective de muncă;
  • Obținerea parolei de la ITM și depunerea Revisal-ului;
  • Întocmirea statului de salarii;
  • Calculul concediilor medicale, respectiv întocmirea și depunerea dosarelor la Casa de Sănătate în vederea recuperării sumelor aferente acestora;
  • Pregătirea notelor de lichidare, a adeverințelor de venit, a adeverințelor de vechime ș.a. documente solicitate de către angajații clientului;
  • Menținerea relației cu autoritățile specifice (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sănătate etc.);
  • Întocmirea ordinelor de plată aferente taxelor salariale și transmiterea către client;
  • Întocmirea declarațiilor fiscale și transmiterea on-line către autorități;
  • Asistență în fața organelor de control;
  • Consultanță în HR.