• Adaptarea planului de conturi / implementarea unui soft de contabilitate, în funcție de cerințele și nevoile clientului;
  • Înregistrarea cronologică a documentelor financiar-contabile în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Întocmirea jurnalului de cumpărări, respectiv a jurnalului de vânzări;
  • Întocmirea registrului de mijloace fixe;
  • Întocmirea situației cheltuielilor în avans, respectiv veniturilor în avans;
  • Reconcilierea și înregistrarea operațiunilor aferente stocurilor;
  • Evidența jurnalelor de bancă, respectiv a registrului de casă;
  • Întocmirea registrului jurnal și a registului carte mare;
  • Întocmirea balanței de verificare sintetică și analitică;
  • Întocmirea raportărilor și a declarațiilor fiscale – TVA, impozit pe microîntreprindere, impozit pe profit, impozit specific, taxe și impozite aferente salariilor, AMEF, alte declarații solicitate de către Autorități în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Întocmirea ordinelor de plată și transmiterea către client, precum și îndrumarea efectuării viramentelor către bugetul de stat;
  • Întocmirea raportărilor/situațiilor financiare interimare, semestriale și anuale;
  • Obținerea certificatului de atestare fiscală;
  • Asistență în fața organelor de control;