- Întocmirea contractelor individuale de muncă în confirmatate cu dispozițiile legale în vigoare;
- Întocmirea actelor adiționale aferente modificărilor ce survin contractelor de muncă;
- Întocmirea dosarului de personal pentru fiecare angajat;
- Asistență în pregătirea contractelor colective de muncă;
- Obținerea parolei de la ITM și depunerea Revisal-ului;
- Întocmirea statului de salarii;
- Calculul concediilor medicale, respectiv întocmirea și depunerea dosarelor la Casa de Sănătate în vederea recuperării sumelor aferente acestora;
- Pregătirea notelor de lichidare, a adeverințelor de venit, a adeverințelor de vechime ș.a. documente solicitate de către angajații clientului;
- Menținerea relației cu autoritățile specifice (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sănătate etc.);
- Întocmirea ordinelor de plată aferente taxelor salariale și transmiterea către client;
- Întocmirea declarațiilor fiscale și transmiterea on-line către autorități;
- Asistență în fața organelor de control;
- Consultanță în HR.